maandag 14 september 2009

vondsten en creaties...






ik blijf het heerlijk vinden om op rommelmarkten te snuffelen en voor een prikje dingen op de kop te tikken, heerlijke hebbedingetjes of iets grappigs....dit waren de laatste vondstjes ... een 'vintage home-trainer'...zoonlief is aan het sparen voor materiaal voor zijn eigen fitnesskamer en deze vonden we als grap heel geslaagd ... :-)

het handtasje vind ik echt een hebbedingetje , turquoise is sowieso mijn kleur en voor de prijs (1euro) kon ik het echt niet laten liggen...





I always liked it to find on the flee-market little things to have just for the fun... those I finded
last weekend... the hometrainer was a joke for my youngest son, who wants a fitnessroom for his own... the litte bag , stoles my heart, turquoise is my favorit colour and I couldn't resist the price (1euro)



en dan maar zo fier als een gieter mijn laatste creatie showen... het is een combinatie van murano glas, bohemiaanse glasparels, turquoise en oude indische kralen....


and now I 'll show you my latest creation... it's a combination of murano, bohemian and glassbeads from India and turquoise gemstones....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten