maandag 20 december 2010

secret santa


het pakje dat ik maakte is op zijn bestemming ... ik had 'Inge' toebedeeld gekregen ...een vrouw die erg van koken houdt, twee dochtertjes heeft en terug is gaan studeren voor vroedvrouw...ze wou graag iets zelfgemaakt of iets dat met koken verband hield...
dus stelde ik een mapje samen : koken met kruiden (receptjes van Danielle Houbrechts)

I had to make a package for Inge a women with two little daughters who likes cooking or something handmade ...
so I made a little map with recepies for cooking with herbs from Danielle Houbrechts...



en ook maakte ik een boekje met daarin papier in verwerkt dat ik zelf schepte...ook het papier dat ik gebruikte als bekleding van de kaft is zelf gemaakt... ik wou geen doel aan het boekje geven zodat ze er zelf een bestemming voor kon bedenken...

and I also made a book with handmade paper by myself...also the paper for the cover is made by me... I didn't want give a destination for the book, it's for Inge to choose...




voor haar dochtertjes vond ik bij het senioren creatief netwerk deze handgemaakte speldjes...leek me leuk voor op een jasje, truitje of mutsje en ik steunde er een goed doel mee
:-)

for her daughters I found those two broches , handmade by the senior network in the neighbourhood... thought they would be nice on a jacket, had or shirt...





en natuurlijk mocht een echt kookboek niet ontbreken...zowel voor de mama als voor de kids...

and of course a real cook book could be lacking... and for the mam and one for the kids...







zo ....Inge , Fran en Lena ....prettige kerst :-)

so I wish them a merry christmas :-)


en mijn pakje ??? heeft wat vertraging... mijn secret santa had een ziek kindje en dat kan al eens voor wat vertraging zorgen...laat jullie weten als het mijn bus binnen rolt ;-)

and my package ??? my secret santa had a ill child and so it comes a little bit later ...things that can happen... show you when it arrives... ;-)

3 opmerkingen:

  1. Echt super! Amai, het boekje was dus zelfs helemaal handgeschept **blinktrots**

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @kientjes : het handgeschepte papier in het boekje en de kaftomslag (niet het rugje) is eigen malekij...er zit ook gewoon papier tussen...maar alles met veel liefde gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen