zaterdag 11 december 2010

saterday shopping...

ik was het een beetje moe om dingen te listen in mijn shopje ...het idee dat sommigen hebben over hun juwelen en hun uniek zijn, stootte me erg tegen de borst ...vooral eens je merkt dat voor velen 'one of a kind' toch serietjes zijn die ze uitmelken naarmate het goed verkoopt...en dan anderen beschuldigen van copycats :-(... terwijl je natuurlijk op Etsy tussen de duizend winkeltjes wel meer gelijkenissen treft...het gaat mij om met plezier iets te maken wat een ander dan misschien wel plezier aan heeft... is het snel verkocht , jammer voor de anderen maar uniek is uniek...
en nu heb ik alles een beetje laten zakken, er zullen overal mensen zijn die denken dat ze het warm water uitgevonden hebben en neen ik ben voor niemand een concurrent want ik wissel te graag af van bezigheid, leer graag nieuwe technieken maar mijn interesses zijn zo ruim dat ik me op niets wil vast pinnen ... en ik deel heel graag wat ik ken/kan...
dus besloot ik deze week maar wat dingetjes te listen en af en toe
weer wat meer te tonen wat ik maak...omdat ik er toch veel plezier aan beleef ....



fleur d'un soir


voor wie deze mooi vindt, jammer ze zijn reeds verkocht....


christmas spark


meer mensen die hun nieuwste dingen showen op Sandra's blog

veel plezier ;-)

2 opmerkingen:

  1. Toch wel kwetsend wat je hier schrijft,
    ik hoop maar niet dat je hier mijn Etsy shop mee bedoeld!
    ik vind het ook leuk om dingen te maken waar anderen dan ook weer plezier aan beleven....
    en ik probeer er een loon uit te halen, want een andere job heb ik niet, dat wil zeggen dat ik soms de zaken ietsje commerciƫler moet aanpakken maar dat wel niet zeggen dat ik niet graag doe wat ik doe en dat mijn onwerpen pure commerce zijn, integendeel in elk zit een stukje van mij!

    BeantwoordenVerwijderen