zondag 31 januari 2010

my weekend...


english below...

mijn weekend liep helemaal anders dan gepland...wat plande ik ?
* weekendwas draaien vanwege het voordelige tarief :-)
* Imbolc viering en voorbereiding
* Flutro kwam en dan toch wat qualitytijd samen spenderen
* Laura zou op Iva letten want dan kon oudste met Miza eens een qualitymoment voor henzelf inlassen
* katoen bijhalen om aan een langetermijnproject te beginnen : een gehaakt deken

wat werd het weekend uiteindelijk ?
* ik geraakte doorheen de was al staat er nog een mand strijk te wachten :-(
* ik miste me van datum dus de viering miste ik , heel erg 'shame on me' :-((
* Flutro kwam en omdat er meer tijd vrijkwam (ik had plots een hele zondag en nog een zaterdagavond tijd) was er veel meer ruimte en nadat ik een uur met een verveeld gevoel rondgelopen had, hebben we het weekend uiteindelijk goed en heel prettig benut...
* ik leerde mijn koperen cirkeltjes solderen, ik tikte een soldeerbout op de kop voor 6euro op marktplaats.nl :-)
* we gingen op 'kralenjacht' en ik vond heel mooie dingen en ging er ook al mee aan de slag
* ik maakte nieuwe slotjes en oorhangers, leerde ik in een workshop bij Zahia (foto's later op de week)
* ik kocht katoen en begon mijn deken (foto's in blogje deze week)
* Iva kwam en het werd een rommelige maar heerlijke zondagmiddag, waar niet alleen tante Laura voor Iva zorgde
*er was tijd om gezellig te tafelen met een lekker glaasje wijn

kortom: het was een weekend die vervelend begon maar uiteindelijk zalig was en ik ga heel opgeladen de week tegemoet ...heerlijk dus :-))


what I planned turned different than what I did, but it turns out in bussy weekend with time for crafting : we went shopping for new beads, I used and learned new technics, I bought cotton for a blanket (pictures later this week), there was time to spend with Flutro and Iva, yes I did also the laundry, I still need to do some ironing :-( ...

but the most important thing is that we enjoyed the weekend and that now we can start the week full of energy...

more on karuski's blog

2 opmerkingen:

  1. Wow, are those orange/pink/black beads the ones you bought? They look so delicious when grouped together! Nice to hear you enjoyed your weekend and I agree about the ironing part, I almost never do that (too boring, hehe). Thanks for sharing a little of your weekend!

    xx
    minna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. yes minna ...I bought those and they look cute togheter in a necklace... :-)will show it better this week...

    BeantwoordenVerwijderen