donderdag 7 januari 2010

a beautiful gift....



mijn collega is terug ...op zich een fijn weten dat ze na het agressie-incident de draad weer oppakt... naast het werk hadden we ook een moment voor een kop koffie en het uitwisselen van een geschenkje ( we wisten van elkaar niet dat we iets hadden voor de ander, dus dat was dubbel zo leuk)... ik kreeg deze mooie kop van Salt & Pepper ontworpen door de kunstenares Eva Maria Enders... in deze collectie zijn er meerdere koppen met tekeningen van haar en andere kunstenaars te verkrijgen... daar ik en groot zwak heb voor serviesgoed, smolt ik meteen toen ik de kop zag... lijkt me heerlijk voor mijn namiddagthee...


I recieve this cop from my colleague who turns back at work after the fight past month... I'm happy she can move on with work, even it's not so evident as she taught...
we haved a package for eachother (not knowing it from the other what mades it double fine)
... she gaves me a cup from Salt & Pepper designed by Eva Maria Enders (link above)... I'm an addict from tableware, so I was very happy with it... in the collection there're more cups from her and other designers... it seems me a good cup for my afternoontea...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten