vrijdag 22 januari 2010

in my mailbox...



soms is het goed jezelf met kleine dingen te verwennen... en op etsy vind je altijd wel iets wat in je verlanglijstje past... toen ik er pas was , merkte ik al snel de shop van kreativlink op, ze verkoopt van die handgebonden agenda's, boekjes... ik was er meteen weg van en nu ben ik de trotse bezitster van zo ééntje ...heerlijk!!

en dan mijn 'ringentic' : om tussendoor mezelf eens te plezieren koop ik vaak eens een ring die de aandacht trekt...en om regelmatig af te wisselen en van kleur bij mijn kleurrijke garderobe te passen, ga ik ook regelmatig op zoek bij etsy in een heel betaalbare categorie gaan neuzen... één van de leuke winkeltjes is karlita, ze heeft naast haar ringen ook prachtig viltwerk...ga dus eens een kijkje nemen...ondertussen pronk ik wel met mijn nieuwe aanwinst :-)



sometimes it's nice whithout a reason to spoil yourself and at etsy I find so much fun, cute, beautiful things I must sure win the lotto :-)...

but there 're also shops which brings beautiful items on good prices... so there is : kreativlink (link above) with her wonderful journals and karlita (link above) with her rings and feltwork... take a look and spoil yourself or the ones you love...

2 opmerkingen:

  1. Ahhh thanks! I'm very happy that you like your Gypsy :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he he dank je wel voor de feature, wat leuk om te lezen :) xxx karla

    BeantwoordenVerwijderen