zondag 8 november 2009

weekend


zondagavond ...en bijna weer mondaymoodboard....
maar nog even genieten en terugkijken op een heerlijk weekend in Leiden...
weekend waar er tijd was om :
een concert mee te pikken van Slagerij Van Kampen'
beetje te experimenteren met vilt, ik maakte mijn bijdrage voor de EST-challenge waarvan het thema 'keuken' was... ik vilte een driekleurig viooltje (is een eetbare bloem)... driedimensionele bloemen vilten is nog in het experimentele stadium, maar het is leuk om te doen... ik bestelde bij
ingermaaike een tutorial dus ik kan de komende weken verder experimenteren... :-)
de stad in te gaan met Flutro en samen veel te lang blijven hangen in het kralen uitzoeken, enkele nieuwe ontwerpjes te maken... (zien jullie in volgende blogjes)
mijn oude, nieuwe, etnische en andere glaskralen samen te zoeken en combinaties uit te testen...
naar Katwijk te rijden voor een heerlijke strandwandeling, want de weergoden gaven ons en heel mooie novemberzondag...
en voor straks nog heerlijk languit op de bank, een kersenpit voor mijn stijve rug (ik denk dat die hernia of geknelde zenuw mij toch meer parten speelt dan ik wil toegeven )...
nearly monday with a new moodboard...
but still time to enjoy the things from the past weekend such as the concert from 'Slagerij Van Kampen' (link above)... the walk in Leiden, searching with flutro for new beads, collecting my old, new and etnic glassbeads and create new designs, felt a three-colourful pansy for the EST-challenge, on sunday the relaxing walk the range of Katwijk... and so this evening I'll lay down on the couch , that hernia or squeezed nerve plays me more shares dan I'll admit :-(

1 opmerking:

  1. een leuk weekend achter de rug zo te zien!
    Ik zag slagerij Van Kampen zo'n 15 jaar geleden , denk ik, echt goed hé!
    Ben ook benieuwd naar jouw nieuwe exploten met vilt!

    BeantwoordenVerwijderen