dinsdag 24 november 2009

better days





doordat ik vorige week ziekjes was, is het er nog niet van gekomen, maar ik wil vooral mitsy van artmind nog eens bedanken...ik bestelde bij haar en ring en toen die toekwam was er wat fout gegaan, want de ring kleefde in de plastiek en niet aan de keramieken bloem, dus ik liet het mitsy weten, met de mededeling dat ik hem opnieuw zou plakken...maar mitsy wou perse een nieuwe opsturen en ik mocht zelf een andere kleur kiezen...en deze kwam heel mooi verpakt en heelhuids toe...met als gevolg dat ik nu twee ringen heb om mee te pronken...dus bedankt mitsy!! en wat voor mij nog maar eens toont dat een goede verkoper niet diegene is die geen enkele fout maakt, maar iemand die zijn/haar fouten recht zet op een meer dan faire manier!


I bought a ring by mitsy (link above) and the first thime something gets wrong, but mitsy send me another one, even I could fix the first one... so now I'm the proud owner of two rings from mitsy...so I believe that a good seller is not the one who never makes mistakes, but the one who set them right on a more than honest way !!




and this are the things I did now I'm better...
the flowers 're tabledecoration, one by each plate to gide the gasts to their places...or a few togheter, simple because they like beautiful on the table...
the 'icequeen' earrings
and a necklace with african trade, silver, felted, old glass and new glassbeads...
you can see them this week in my shop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten