zaterdag 28 november 2009

FREESHIPPING ON ETSY and other busy things...


dit weekend is er op etsy een 'freeshippingweekend'...verkopers bieden dan kosteloze verzending aan...ideaal dus om alvast eens te kijken voor tijdige kerstshopping en zo straks de drukte van de winkelstraten te vermijden... en denk eraan dat de dollorkoers laag staat dus dat de prijzen omgerekend in euro's minder zijn...
voor deze gelegenheid liet ik me nog maar eens inspireren door de elfenwereld en één van de muurschilderingen bij mij thuis...deze 'elfencollectie dit weekend in mijn shopje te vinden...
en voor de rest is het behoorlijk druk :
*osteopathie en kinébehandelingen (er blijkt een wervel gedraaid te zitten en mijn bekken staat scheef, waardoor bewegen dus pijnlijk is )
*laura is thuis dit weekend, dus een beetje moeder dochter tuttelen
*flutro is hier ook, dus wat is dan weer samen bezig zijn met de beruchte 'sinterklaas surprises' in nederland
*ik wil nog een klein sjaaltje vilten voor Iva
*nog een lapje haken voor het 'etsydeken' (blog ik later over)
*wil nog taart bakken en wel romantisch avondje maken (we zijn al zo weinig samen )
*een paar ooringen maken met muranoglas op bestelling voor een vriendin
en maandag moet ik alweer aan de slag om zelf een beetje gezonde zorg te gaan geven op het werk...

so there's FREESHIPPINGweekend on etsy...time to take a look for your gift-shopping...
inspirated by a wall painting in my home (yes elves, gnomes, fairytales, angels ...takes an important place in my life), I made little 'elvesjewelry'...this weekend in my shop (link above)...
and besides etsy I'm bussy because :
*I've to go the osteopate and kiné
*Laura is home this weekend , so what mother/daughter stuff is always nice
*Flutro is here and we planned to work on the 'surprise for sinterklaas'
*I want to felt a little scarf for Iva
*crochet for the etsyblanket (more in a later blog)
*baking and cooking for a nice romantic evening (we seen eachother not so much)
*create earrings with muranoglass for an customorder
and monday I must go working for two days...giving healt care on mental disorder people...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten