maandag 2 november 2009

more about last days...

1. Persephone, the godess for Samhain
2. Iva
3. nieuw in mijn shopje
4. Flutro



de voorbije dagen waren zeer druk, maar tevens heel aangenaam...

vorige donderdag ging ik langs bij greet van fleurfatale om wat raad te vragen omtrent mijn foto's in mijn shopje en wat praktische raadgevingen...en met een hoofd vol nieuwe tips en een paar nieuwe oorringen (ja ik kon niet weerstaan) ging ik huiswaarts waar ik donderdag en vrijdag aan de slag ging met experimenteren... en je kunt de verbeterde resultaten in mijn
shopje zien... ( er zijn er nog enkele te gaan )
vrijdag was het grotendeels opruimdag en boodschappen inslaan voor het hele weekend, want laura kwam terug van bivak, Flutro uit leiden en zaterdag kwam Iva (mijn kleindochter) waarna zaterdagavond alle kids bleven eten...dus een volle ijskast was geen overbodige luxe :-)
zaterdag dus een hele middag tuttelen met Iva in huis, heerlijk te zien hoe ze op ontdekking gaat in deze grote mensenwereld ... en Flutro aan het fornuis om eten te voorzien voor een rommelige bende eters maar die graag aan tafel schuiven voor een nieuw gerecht : 'pindaprut' (een gerecht met een chinees-indisch tintje)

zondag was er de 'Samhain' viering, het Keltische nieuwjaar... een mooi ritueel die ik vierde met enkele mensen die me heel dierbaar zijn...
zo kon ik maandag weer aan de slag, Flutro naar Leiden, Laura naar het leger, nog even oefenen met jongste voor zijn rijexamen (moet hij vandaag afleggen)... en dan weer genieten van de rust in het huis voor mij alleen...
en vandaag ga ik een nieuwe voorraad viltmateriaal inslaan, om de ideeën uit te werken die in mijn hoofd zitten...want november wordt voor mij de vilt-maand.


soon in my shop


the last days were very busy...thursday I went by Greet from Fleurfatale for a litlle tips for the photography of my items in my shop and so I was busy to take many new pictures and changes them on my site... you can take a look in the link above (I have still a few ones to remake) ...and I came also home with a new pair of earrinngs (yes I couldn't resiste)

friday was shopping day because Laura cames home from bivak , Flutro from Leiden and Iva (my grandchild) will came on saterday and saterday evening all the kids cames for dinner... so while saterday I enjoy the moments with Iva , Flutro cookes a nice dinner (something chinese-indisch)

sunday I had the 'samhain' celebration, it's the celtique new-year and it was a beautiful happening with some people I care a lot...

and monday every-one turns to their places and the house cames in a quiet mood... so I can start a new week, doing something with my felt-project ...because november will be my felt-month...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten