woensdag 11 november 2009

felt...


dit is één van de dingen waar ik afgelopen dagen mee bezig was, het vilten van een sjaal...
vilten heeft voor mij iets heel meditatiefs, ik vilt dan ook nat en met mijn blote handen...een 'geduldwerkje' dus maar het geeft ook veel voldoening... ik heb de afgelopen dagen toch echt iets met groen denk ik :-) ... in ieder geval ik maakte geen voor de hand liggende kleurencombinatie : ik gebruikte voor één zijde een soort flessengroen en voor de andere een limegroen gecombineerd met fuchia en terracota... de terracota is merinowol gecombineerd met zijde, de andere zuivere merinowol...dus het wordt en warme sjaal voor koude dagen...en door de kleuren brengt hij ook in het grijze wat meer leven... ben best tevreden met het resultaat ...
meer viltwerk op komst...
the last days I was bussy with felting and look the result... this scarf : 'll warm your back (merinowool) and your heart (the colors)...
now in my shop
more felt in the next days ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten