maandag 28 mei 2012

gewoon een dag ...

english in green...



voor de meesten van jullie loopt het lange vrije weekend ten einde maar hier net het begin van vier vrije dagen ... en die beginnen gewoon even thuis in mijn  eigen omgeving met mijn eigen spulletjes rondom mij ... ik wens jullie een fijne start van de week ...

for the most of you, the long weekend is ending today ...but here it´s the start of four long holidays ..and for the start I´m happy at home with my own stuff around me ... wish you all a wonderful week !


6 opmerkingen:

  1. heerlijk om nog zoveel vrije tijd voor je te hebben liggen. mooie kantjes en een lief vogeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn zeg,je hebt ze verdiend de vrije dagen.geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet van deze vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geniet van je welverdiende vrije dagen, hopelijk nog zonnig maar mag een ietsiepietsie minder warm!
    en weer een mooie, sfeervolle fotocollage heb je gemaakt! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen