zondag 25 juli 2010

preparations...

english in green



sedert ik weet dat ik moet opgenomen worden voor een operatie aan mijn rug , ben ik mezelf aan het voorbereiden voor de 'stille dagen' ...dagen van revalidatie en rusten... nu moet ik zeggen dat voor zo'n 'creatieve duizendpoot ' als ik dat nu niet echt heel makkelijk is ...maar ergens geeft het ook voldoening naar dingen te zoeken die wel kunnen en niet afstompend zijn...dus ik heb al een verzameling boeken, kralen, haakgarens, papier, schepvormen, kleuren... heb zelf nieuwe patronen en kralen gezocht om de peyote en ndebele techniek aan te leren...dus eigenlijk denk ik is er genoeg kans op afwisseling ... maar groot was mijn verbazing toen ik donderdag net voor mijn vertrek naar Leiden de postbode zag met een pakje voor me : Sandra van zsazsazsu had me een 'revalidatiepakketje' toegestuurd ... oneindig lief !! en wat ben ik blij met de kralen :-) en ik doe zeker een poging eens al die 'verwen spulletjes' uit te proberen ...mag wel nu ik weer een jaartje ouder ben ;-)

since I know I should be included for an operation on my back, I am preparing myself for the 'quiet days' of rest and rehabilitation ... Now I have to say that it's not easy for such a 'creative-trades 'as I'm ... but somehow it also gives satisfaction to find things that're not dull but possible to do ... so I have a collection of books, beads, crochet yarn, paper, create shapes, colors ... I found new patterns and beads to learn the Peyote and Ndebele technique ... so actually I think there is enough potential for different activities... but great was my surprise when thursday just before my departure to Leiden, I saw the postman with a parcel for me: Sandra from zsazsazsu (link above)had sent me a "rehabilitation package" ... infinite love! and I am so happy with the beads :-) and I definitely try once all those 'spoil things' ... could be useful now I'm still a year older ;-)

2 opmerkingen:

  1. that is so kind...and i'm so sorry to hear you need surgery! on your back...ugh. best to you and speedy recovery!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben overtuigd dat jij je zware revalidatie op een aangename manier zult kunnen compenseren !

    BeantwoordenVerwijderen