maandag 12 oktober 2009

Times fly...


ja ik wil momenteel best wel dagen met 40h in, misschien geraak ik dan rond met de plannen die in mijn hoofd zitten... zou ik de enige zijn die eigenlijk nooit stil staat bij 'verveling' ?...
in ieder geval de afgelopen dagen waren druk maar ook heerlijk...
ik volgde een cursus nuno-vilten en maakte als eerste resultaat een mooie sjaal... de workshop volgde ik bij Karwij : http://www.karwij.be/Workshops/Volwassenen/index.html

at Karwij I did a workshop 'nuno-felting'...it was a great experience and I'm prout that my first scarf looked so well ;-)




vrijdag en zaterdag hielp ik in de plantencrèche op de tuindagen van beervelde, het was er zeker de vrijdag vanwege het mooie weer zeer druk en de echte liefhebbers komen dan hun inkopen doen...massa's planten werden bij ons even in bewaring gebracht en ik kon dus even genieten van al dat moois, ook al was het de hele dag sjouwen en waren we 's avonds behoorlijk uitgeteld, de sfeer was er fijn...
friday and saterday I worked at the 'plantencrèche' at the gardendays in Beervelde, I saw so many beautiful flowers, wahw... but is was also hard working and at the evening my back feld broken, yes I become older ;-)






zondag volgde ik weer een work-shopje waar ik extra techniekjes leerde om juwelen te vilten, we waren maar met twee dus het werd een beetje een work-shop op maat, we gingen niet naar huis met een afgewerkt stuk maar ik leerde toch wel heel wat handigheidjes en twee nieuwe technieken, dus ik heel tevreden... ;-)
de workshop ging door bij Els van de 'Wereld van oz', ze verkoopt ook kralen en viltwol : http://www.dewereldvanoz.be/home.html


on sunday I was by Els to learn more technics for felting juwelry, we didn't complete a whole peace, but learned several technics...and at home I started to create...




gisteren, de dag dat ik het huis helemaal voor mij alleen had, de kids weg, flutro in nederland, dus uren experimenteren en ook aan de slag voor mijn shopje... (volgend blokje : de verrassing!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten