dinsdag 27 oktober 2009

EST-challenge

elke week is er een uitdaging... het thema deze week was 'gnomes and trolls'...en voor hen die me een beetje kennen, echt mijn ding... het leuke van die thema's is dat het je creativiteit stimuleert en je experimenteert met materialen binnen een bepaald onderwerp.... en hoewel het thema voor mij nu wel in de lijn lag van mijn belevingswereld, kan ik me indenken dat het je soms met andere ogen naar je materialen doet kijken...dus een stimulans voor alle creatievelingen ....

en dit werd mijn inzending ....

every week there's the EST-challenge...the winning member of the week choose a theme for the next week and you can participate to make something around that theme...the theme this week was 'gnomes and trolls' and this was my idea for the challenge... for the people who knows me , it wasn't that difficult because the theme makes a part of my life :-) ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten