woensdag 28 oktober 2009

Oktober : borstkankermaand

wou het nog even onder jullie aandacht brengen : het is de maand om borstkankeronderzoeken te steunen... zelf ik koop jaarlijks zo'n armbandje, dat er me een dan een hele poos aan herinnerd dat ik zorg voor mijn borsten moet dragen)... en wees nou eerlijk, borsten, het is een onderwerp die ons nauw aan het hart ligt...
elke vrouw heeft er zich op een moment in haar leven wel eens druk om gemaakt, aan getwijfeld, ze vervloekt, er blij mee geweest... en als het goed met ons gaat, vinden we ze een beetje vanzelfsprekend...tot er iets fout gaat ...
dus schenk er aandacht aan, heb ze lief , draag ze met trots, want zij zijn een wezenlijk onderdeel van jou, ze passen bij jou zoals je bent, zij zijn het die jouw kinderen voeden, je plezier in het minnen schenken, je ook uitstraling geven....dus stop met twijfelen en schenk ze de eerbied die ze verdienen...

want waar ik van schrok, ik zocht op google wat foto's voor bij dit blogje ...en het raakte me tot wat borsten gereduceerd worden... denken we in onze maatschappij echt zo ? ik hoop van niet !!







I wanted bring still even under your attention it is the month to support udder cancer researchs... themselves I buy annual such a little bracelet, who reminds me that I must carry my udders... because , if we 're honest, it's a subject that lies us narrow to the heart...each women has in her life some moments, busy for, to doubted, them cursers herself, be proudt with them...and if it go well with us, we find them a smattering obvious, till there go's something wrong... so, give them attention, love them , carry them with proud... because they 're a substantial component of you, they 're appropriate at you such as you 're, they are it, those your childeren feet, your pleasures in your love, you makes look who you're... therefor stop to doubt and gives them the respect wich their deserve...

because what's scarry me : I searched on google for photo's to put on this blog, and it touched me so deep to wat udders is reduced... think we in our society realy like this ? I hope not !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten