woensdag 12 februari 2014

Maison du chocolat ...

english in green ...




ik zou natuurlijk geen Belg en geen vrouw zijn als ik niet van chocolade hield ... dus toe vriendin Tina me uitnodigde om mee te gaan naar de chocoladebeurs kon ik geen neen zeggen ... het was niet bijzonder groot, maar wat we zagen was mooi en lekker ....


I wouldn´t have the Belgian nationality and be a woman if I don´t like chocolate, so I couldn´t resiste when my friend Tina asked me to go with her to the Salon of Chocolate ...






Pralines, schoenen en de Eifeltoren in chocolade ...prachtige versierde doosjes en een diversiteit aan macarons was er te zien ....


Delicious chocolate, even shoes and the Eifel tower in chocolate, beautiful boxes and a great assortiment in macarons ...




er was zelfs een modeshow, met kledij van chocolade ...de foto´s zijn jammer genoeg niet zo scherp (te veel volk en alles ging heel snel ) maar je krijgt toch een indrukje ...

there´s also a fashion show with clothes from chocolate ... sorry that the pictures aren´t that good but everything went so fast, but anyway you ´ve an impression ...





en zeker niet onbelangrijk , de mensen achter de schermen van de show ... het was een leuke middag , bedankt Tina ...

also vey important : the ´re the people behind the screen ... so thank you Tina for the invitation , we had a wonderful time ...



2 opmerkingen: