maandag 23 mei 2011

felting, tatting, knitting and reading...

english in green...




het voorbije weekend was ik enerzijds druk doende maar toch in mijn eigen rustige omgeving... Flutro was snipverkouden en zodoende zaten buitenhuis aktiviteiten er niet in en dus zorgde ik maar voor een uitgebreid ontbijt in de tuin als start van het weekend...

last weeknd I was busy, but we stayed the whole weekend at home because flutro has a cold... so I made us a delious breakfast served in the garden...





bij een goed weekend hoort leesmomenten in bad of in de tuin... ik lees graag de boeken van het schrijversduo Nicci French en zo kwam ik een poos geleden terecht bij Karin Slaughter...dit weekend begon ik aan haar eerste boek Nachtschade... wat me verbaasd is dat er mensen zijn die op de gedachten komen voor zulke gruwelijke misdaden en als ik naar de foto van de schrijfsters kijk op de achterflap, zie ik in die frele vrouw niets van deze gedachten terug ... maar het is een spannend boek, al vind ik het minder mooit omschreven als de Nicci French reeks...zal mijn zachte kant zijn ;-)


a good weekend is also a reading moments... at this moment I read a book of Karin Slaughter... I'm still wondered that there're persons who can invent such crimes... I find it one exciting book but less more defined than the books of Nicci french...






en dit zijn de frivolité resultaatjes ...ik heb er enkele plannen mee voor een swapje en ook voor Irene van wie ik het boekje kreeg... Flutro ontpopt zich ondertussen ook als een echte frivolitéklosser ;-))


and this 're the tatting results... I'll make somethings about it for swaps and also for Irene... and Flutro reveals himself as one tatting expert ;-))




ik hoop iets kleins af te krijgen voor de saterday shopping van Sandra...


I hope I can finish something for the saterday shopping of Sandra...





en deze zijde beschilderde ik voor een swap ...er werd nog op gevilt maar het resultaat laat ik pas zien als hij ter plekke is ...hij gaat dit weekend richting Nederland... en om de één of andere reden wil die foto hier niet in de juiste richting verschijnen... je ziet ik kan niet alles in de hand houden ;-))


I painted this silk for a swap... after the painting I felted also the silk, but I;ll show you the result when he's on his place... I'll send him this weekend to Netherlands... for some reason the picture 'll not appear in the right direction... you see I can't controle it all ;-))





en dit is iets wat ik maak voor de vossenswap van mei ...jullie mogen gissen wat het wordt ??


and this is something that I 'm making for the swap of may...guess what it is ??


5 opmerkingen:

  1. amai niet stil gezeten en heel veel genoten zo te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo inge, je bent echt druk geweest de laatste tijd. ik weet niet wat ik het allermooiste vind, maar de frivolité is wel erg bijzonder:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind haar boeken dus geweldig. Gruwelijk, ja, maar ook gruwelijk spannend en daardoor ontspannend. Heb ze al-le-maal verslonden.

    Zijde schilderen..dat wil ik ook nog eens proberen. Prachtig resultaat heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, veel gedaan, mooie dingen gemaakt!!!!!!! (je patroontje komt eraan, maar het is hier met de wolwinkel-net-gestart MEGA-druk...)

    BeantwoordenVerwijderen