maandag 6 juni 2016

workshops ....


                                                                                                                                                                              

   
                   




   de tijd om te bloggen ontbreekt me geheel ...ik heb ervoor gekozen met een vrij atelier te starten in mijn vrije uurtjes en daar kruipt heel wat tijd in ... om die reden ben ik ook een ander blogje gestart waar ik af en toe iets opzet rond het atelier : wanneer zijn er vrije atelier dagen ? wat houdt het in ? voor wie is het ? wanneer zijn er workshops ?  dus ik hoop dat jullie daar de nodige info vinden ...



                   

  

                                                                                                                                                                                

zo ga ik bij Sonja op 9 augustus in Nieuwkoop (Nederland) een workshop geven  rond ecoprinten op katoen ... mochten jullie interesse hebben dan graag een mailtje naar  cezanne_61@hotmail.com onder vermelding ecoprint .... ook hier in Gent gaan er deze zomermaanden workshops door : ecoprinten, papier scheppen, shibori en indigo ... voor info kijk op
heritagedecouleurs.blogspot.be




Geen opmerkingen:

Een reactie posten