zaterdag 24 augustus 2013

pocketsize journal ...

enlish in green ....





de uitdaging was van een klein notitieboekje een ´journal´te maken die tot het vol is , de wereld rond reist ... ik heb wel altijd een klein voorraadje van zulke boekjes liggen en werken op klein formaat blijft steeds een uitdaging en verrassing om te ontdekken wat anderen er mee doen ...

I started with this empty notebook for the pocketsize journal swap ... it´s always a challenge and surprise to see what others make on this size ...






voor het kaftje gebruikte ik restjes batik papier dat ik nog had van een knutseldagje en verschillende washi tapes ...

for the cover I used some of little batic papers I made onces and different washi tapes ....







ja en hier kwamen weer de experimentjes met de gelliplate van pas ... en het thema dat ik aan mijn boekje gaf, is : ´tell me about your journey trough your soul ´...

and for the front page I could use one of my experiments with the gelliplate and I choose the subject : ´tell me about your journey trough your soul `...






en natuurlijk zelf ook een paginaatje gemaakt ...

and this was my page ....






achterin is het natuurlijk altijd leuk om een een opbergflapje te hebben om je partner iets extra te sturen ...

on the back cover a little place to put some little gifts for your swap partner ...





het achterkantje ziet er zo uit ...

this is the back cover ...





de eerste reis is naar Engeland ...benieuwd waar het nog allemaal terecht komt en wanneer het hier weer in de bus valt ...

the first trip is to the U.K. ... can wait to see what others ´ll make ....


3 opmerkingen:

  1. wat mooi, en wat een leuk idee, dat dit boekje een wereldreis gaat maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig idee, zo'n rondreis voor het boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk boekje, heerlijk project.
    ben benieuwd wanneer je zal schrijven dat het volle boekje weer bij je is ...

    BeantwoordenVerwijderen