woensdag 9 januari 2013

sterretjes...

english in green...




iedereen bedankt voor de hulp , ik heb nu firefox en het is dus opgelost ....
met de Nederlandse Swappers deed ik de sterretjesswap ...Hanneke was mijn partner en ik kreeg van haar dit mooie doosjes met daarin ....

with the Dutch Swappers I did a matchbox swap with ´stars´... Hanneke sent me this beautiful box ...




 mooie sterretjes en een prachtig handgemaakt exemplaar voor in de kerstboom ...

filled with stars and the beautiful handmade one for in the christmas tree....
 



ik maakte voor haar dit doosje met daarin ...

I made for her this box ...





deze houten, metalen, stoffen en frivolité sterretjes in .... Hanneke heeft geen blog maar hierbij toch erg bedankt Hanneke !

and put this different stats in it ... Hanneke doesn´t have a blog so I´ll thank her here ....

 

 


 

4 opmerkingen:

  1. O wat leuk!! en die frivolité sterrentjes zijn ronduit PRACHTIG!! Ontzettend mooi gemaakt, knap hoor! Fijn dat je weer fotos kan plaatsen, wat een gedoe he

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja, in deze priode blijven de geschenkjes in de kerstsfeer natuurlijk. mooi mooi mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch, als je elkaar zo blij kunt maken! knufzz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke sterretjes heb je gekregen en wat een mooie frivolitesterretjes heb je gemaakt - dat is het betere frivolitewerk ;)

    BeantwoordenVerwijderen