dinsdag 8 september 2009

nagenieten...

het was een heerlijk weekend...
vrijdag een prachtige creatie gemaakt (zie je in een volgend blogje)
en 's avonds nog naar Leiden gereden om daar het weekend met 'flutro'
door te brengen...
zaterdags doen we meestal de markt in Leiden waarna we ergens een terrasje
meepikken en ons te goed doen aan die late zomerzon...
voor zondag hadden we een zeiltochtje gepland op de Kagerplassen,
'flutro' heeft best wel aardig wat zeilervaring maar voor mij was het een eerste keertje,
beetje spannend dus ... maar eenmaal op het water heb ik genoten van de rust ...
water heeft dat speciale effect op me ... zalig gewoon dus ...
http://www.kagerplassen.info/
dus zondagavond hingen we beetje moe maar voldaan te hangen...
tijd voor een massage en veel minnen :-)...
en klaar om weer de nachtjes in te gaan die voor de boeg liggen...

en ik heb me voorgenomen elke keer een poging te doen, een engelse versie te maken...
(vooruitzicht van mijn etsy-shopje)



it was a delicious weekend…
Friday I made a splendid creation (to see you in next blog) and ' s evening still driven to Leiden for there the weekend with by' flutro' by …
Saturday we doing generally the market in Leiden and ather that we search a nice place to admire that late summer sun…
for Sunday we had planned a sail trip on the Kagerplassen, ' flutro' has best nice what sail experience but for me was it the first time, smattering prestressing therefore… but once on water have I enjoyed the rest… water has that special impact on me… gloriously, it brings me in a deep trust …
http://www.kagerplassen.info/
so we hung Sunday evening tired but satisfied smattering to hang… time for a massage and many minuses : -)… and ready to enter the working nights this week...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten