donderdag 26 januari 2012

ATC and polymer clay...

english in green...





ik deed mee aan de uitdaging om een ATc te maken en daarin iets te verwerken in gebakken klei... ik had nog een restje fimo liggen dus dat ging even door de pastamachine en daarna even een bloemenmotiefje in afgedrukt en de oven in ... het was een heel oud restantje fimo die ik nog liggen had en ik denk dat ik de oven net iets te hoog gezet had ...maar het gaf een leuk effectje...




for a swap I took the challenge to make an ATC where I used polymer clay in ... I ´d a little polymer clay that was realy old but I would give it a try ...so I put it in my pasta machine and print some flowers in it ... I guess the temperature was a little bit too high... but even it was a nice result...








deze met een ander motiefje en daarna een frivolité bloemetje gemaakt van een zwarte draad waarin een zilverdraadje gelijk mee verwerkt werd... een techniek om een frivolité klosje te gebruiken met een dubbel spoeltje ...




and for my second partner I used another print and added a little tatting flower...




4 opmerkingen:

  1. Weer een heel aparte bewerking voor een ATC. Zo zie je:ook al is de oven te heet, alles is bruikbaar,en ook nog een bijzonder effect! Mooi hoor..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo komt er toch onverwacht een mooi resultaat, te hete oven of niet.
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen